Afscheid - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van karinennardzijnhier - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van karinennardzijnhier - WaarBenJij.nu

Afscheid

24 September 2013 | Nederland, Sevenum

Lieve allemaal,

Afgelopen week is een heftige week geweest. Karin zou woensdagavond afscheid nemen van haar vriendinnen door een laatste keer gezamenlijk wat te drinken bij Grandcafé Liesbeth. Na een gezellige avond werd de dag erna een nachtmerrie. We kregen te horen onze vriendin Franka op weg naar Liesbeth toe is verongelijkt. Ik had haar de dag ervoor 10 minuten na t ongeluk nog proberen te bellen waar ze bleef..
Afgelopen dagen hebben we samen van alles geregeld voor de crematie en hebben we afscheid van haar genomen. Het was een zeer moeilijke beslissing, maar uiteindelijk hebben we er toch voor gekozen om morgen, 25 september op reis te gaan, op de dag van de crematie. Het omboeken was ook geen optie en diep van binnen had ze dat ook niet gewild.

Na een lange tijd van veel geregel en vele voorbereidingen treffen, zal morgen het avontuur gaan beginnen! De backpacks zijn inmiddels gepakt en boarding passes zijn al uitgeprint. We vertrekken morgen om 16.00 uur vanuit Brussel naar Beijing. Na een tussenstop van 2 uurtjes zullen we 26 september om 15.30 op Chinese bodem aankomen. We zullen ongeveer een maand in China verblijven, inclusief een bezoek aan Tibet. Vanuit China reizen is de planning naar Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand, Filipijnen te gaan. En als het geld mee zit willen we ook een bezoek brengen aan familie in Australië. We zijn benieuwd naar alles wat op ons pad terecht komt en welke landen we zullen bezoeken.

We zullen deze site bij gaan houden om jullie op de hoogte te houden van onze reiservaringen.

Vandaag zal nog in het teken staan van afscheid nemen van familie, vrienden en van Franka.

Groetjes Nard en Karin

• 24 September 2013 - 17:16

Marcel En Chris:

Lieve Karin en Nard,
    Wat hebben jullie een heftige week achter de rug!
    Een goed beslissing om te gaan, ik denk dat Franka dat niet anders gewild zou hebben. Ze heeft vast maanden met jullie meegeleefd, naar het begin van jullie prachtige reis!
    Maak er wat moois van, geniet ervan en dan kunnen wij over een dik half jaar weer van een mooi fotoboek genieten :)!
    We gaan het weer met plezier volgen, zo komen wij ook nog eens ergens :)!
    Heel veel plezier en een fantastische reis gewenst!
    liefs, Marcel en Chris

• 24 September 2013 - 18:01

Marloes:

Hele goede reis samen en geniet!!!

• 25 September 2013 - 02:33

Zita:

Lieve Karin en Nard
    Wat een dubbel gevoel is het maar ik weet zeker dat ze bij jullie zal zijn !! Jullie gaan iets geweldigs tegemoet en ik zal jullie volop volgen ! Jullie hebben het verdiend

Dikke kus
    Zita

P.s. Maak okk even een pitstop ik nieuw Zeeland ;)

• 25 September 2013 - 11:38

Yvonne:

Hallo Nard en Karin,
    Een heel goede reis en geniet.
    We gaan jullie verhalen met veel plezier lezen.
    Groetjes,
    Loek en Yvonne

• 25 September 2013 - 12:40

Inge:

Hey Nard en Karin,

Geen fijn begin om zo aan de reis te starten maar dapper dat jullie dit toch door laten gaan.
    Wij wensen jullie veel plezier en geniet van al het moois wat op jullie pad komt daar.
    Goede reis!

Groetjes,
    Marc en Inge

• 25 September 2013 - 20:34

Marjo Thielen:

Hoi Karin en Nard,

Wat een dubbel gevoel, definitief afscheid nemen van je vriendin, en tijdelijk van je fam. en vrienden,om zo'n geweldig avontuur mee te mogen maken! Probeer er samen iets moois van te maken, waar je altijd met een goed gevoel op terug kunt kijken! Want zo'n kans krijg je misschien maar een keer!
    Geniet samen!!

Groetjes Marjo Thielen

• 25 September 2013 - 23:44

Marijke Lukker-Hirs:

Ha Nard en Karin, een heel goede reis. Ondertussen zorgen we ervoor dat moeder Henny (en invaller pa Mies) in goede conditie blijft door wekelijks met haar te tennissen. Groetjes Adri en Marijke

• 26 September 2013 - 08:46

Fia Broeders:

Liefurds,
    Het is moeilijk afscheid nemen op dit moment. Maar Karin, je hebt de laatste dagen nog zoveel voor haar kunnen doen!
    Geniet van jullie reis, het wordt jullie gegunt!!

Tot snel schatje!!

Liefs dikke kus fia

• 27 September 2013 - 10:23

Esther Mathijssen:

Hoi lieve Karin en Nard,
    Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad?
    Ook ik ga jullie verhalen volgen :)
    Fijne tijd in China!
    Liefs xx esther